huwelijk

geschreven voor Sebastiaan,
uit liefde voor Nadine

meer wij

als ik jou zie lopen
dan zie ik een klein
beetje mij
in hoe je lacht
en beweegt
of hoe je stilstaat
bij het leven
eigenlijk heb ik
altijd al geweten
er is iemand speciaal
voor mij
zij die na
zonneschijn en regen
elk seizoen
een stukje dichterbij
is getreden
ik omarm de gedachte
alleen al
omdat jij mij maakt
lieve schat
jij in alles hoe je bent
mijn wereld mooier
licht bracht
ik zie steeds meer wij
en ben heel dankbaar
op ik en jij
dat ook strakjes
de liefde samen
in onze armen
zal zijn

 

Dit bericht is geplaatst in liefde.

8 reacties op “huwelijk

  1. די מריו schreef:

    Mmmmmm, prachtig geschreven, je zou zo verliefd worden op Nadine.

    Love As Always
    Di Mario

  2. terrebel schreef:

    O, wat heerlijk! De liefde…bestaat er iets mooiers?

  3. Henry schreef:

    Mooi .. Samen gaan, is samen huilen, samen lachen .. En vooral samen ZIJN! 🙂

  4. weer zo prachtig geschreven, zo schrijven dat moet je echt kunnen

  5. sjoerd schreef:

    Heel mooi geschreven…

  6. thatfullmoonguy schreef:

    Wauw…

Geef een reactie

