snelweg

ik ren over de snelweg
dit gevoel is precies op tijd
want mijn hoofd was al daar
sneller dan de waarheid
mijn uitzicht bepaalt de lijn
meer dan de terugblik blijft
omdat ik weet dat alles leeft
in het vuur van groot verkeer
het zwakt mijn angsten niet
maar opent juist mijn hart
en loop ik naast het zwart
ook af en toe op het wit
zo riskeer ik mijn eigen lef
om niet toe te geven aan de zin
als benen toch niet gaan
mijn strompelend besef
ik vlucht voor een moment
tot alles weer gevonden is
maar zonder een stap
te hebben gezet
weet ik dat ik alles heb
en is het goed nu..

6 reacties op “snelweg

  1. terrebel schreef:

    Het is niet nodig bang te zijn voor je eigen angsten…

  2. Henry Blankvoort schreef:

    Probeer te zijn, diegene die je wil zijn. Leef vanuit je gevoel dan komt het goed. Karma. Het komt naar je toe .. Omdat je een goed en lief mens bent.

  3. sjoerd schreef:

    Ga vooral niet naast je schoenen lopen…

  4. Di Mario schreef:

    Je eindigt zoals het moet. Het is goed nu.

    Love As always
    Di Mario

  5. eind goed , al goed, soms loopt iedereen al langs zijn schoenen…;-)

  6. Merel schreef:

    Gelukkig een goed einde mooi geschreven

Geef een reactie

