van jou..

ook al kan ik niet lezen
begrijp ik de woorden anders
dan ze staan geschreven
toch voel ik alles
wat jij eigenlijk wilt zeggen
van jou naar mij in warme lijnen
zoals je stem
mijn hart laat kloppen

Dit bericht is geplaatst in liefde.

9 reacties op “van jou..

  1. Henry Blankvoort schreef:

    Wat is er mooier als je zo weinig woorden nodig hebt om te zeggen ‘ik hou van jou’.
    En toch wil je het zo graag elke keer weer zeggen! Is dat liefde? 😊

  2. thatfullmoonguy schreef:

    Soms slaan er van die golven over naar de ander, van iets, waar woorden en andere dingen eigenlijk alleen maar van afleiden…
    Heel mooi! Heel echt!
    Je reaktie is ook mooi Alexandra. Dankjewel! Ja klopt, wat je zegt. Als ik voor mezelf reconstrueer hoe het gegaan is, moet ik lang (heb ik lang moeten) graven naar de mooie dingen in mijn jeugd; maar ze waren er en hebben ook voldoende houvast gegeven om niet helemaal ten onder te gaan. Mooie hoopvolle muziek zoals die van Neil; het goede huwelijk van mijn ouders; boeken vol goede voorbeelden; heel soms een best liefdevolle relatie; en de rozen 🙂 Als je íets ziet wat echt bestaat en je raakt, wat je ook wil in je leven, dan blijft er iets van vechtlust over hè. Dan doof je niet uit.
    Ik hoop maar dat mijn gedichten daar nu voor anderen een beetje aan bijdragen…

    Liefs van hierzo 🙂
    Clemens. ☼

  3. די מריו schreef:

    En zo hoort het ook. Je hoeft het ook niet te lezen, je moet het ervaren.

    Love As Always
    Di Mario

  4. sjoerd schreef:

    Voor liefde heb je geen woorden nodig, dat voel je, dat tintelt door heel je lichaam. Soms heb ik het idee dat liefde in je onderbuik zit….

  5. Leidse Glibber schreef:

    Liefde zit ook in je onderbuik, vandaar dat ze het hebben over vlinders in je buik.

  6. zo is lezen….en zo is liefde, het is alleen maar begrip

  7. merel schreef:

    zo is liefde … zonder veel woorden elkaar aanvoelen, begrijpen , delen

Geef een reactie

