vraagje

mag ik even bij je zijn
naast je staan
dicht tegen je aan
zonder dat je raad
wat er door me heen gaat
mag ik even dan
denken dat jij misschien
het zelfde vraagt
als je arm
de mijne raakt

12 reacties op “vraagje

  1. sjoerd schreef:

    Heel mooi meis…

  2. mooi geschreven….
    en je mag mijn arm raken,
    met je gedichtjes raak je zelfs soms mijn hart wel

  3. Henry Blankvoort schreef:

    Zelfs als je arm de mijne niet raakt voel ik je wel .. Mooi klein gehouden, prachtig beschreven ..

  4. די מריו schreef:

    Natuurlijk mag jij dat…

    Love As Alwyas
    Di Mario

  5. thatfullmoonguy schreef:

    Ahhh…. ! Dat is die golflengte, die je zoekt hè. En hoopt, gevonden te hebben. Heel mooi…

    Dankjewel ook 🙂 Ja! Ik denk dat ik dat bedoelde! Je zegt het anders maar minstens zo mooi. Ik denk, dat het gedicht weer kwam uit die ene hersenhelft, die niet altijd op dezelfde golflengte zit als de andere.
    Liefs van hierzo! ☼

  6. merel schreef:

    ja hoor je mag , je raakt me zelfs heel vaak met je woordjes

  7. Leidse Glibber schreef:

    Ik kan mij eigenlijk alleen maar aansluiten bij de reacties hier boven

  8. thatfullmoonguy schreef:

    Heyyyy 🙂 Dat vlammetje heeft lekker gedanst, ik merk het!

  9. Leidse Glibber schreef:

    off topic , leuk he die miniglibbertjes 🙂

  10. klaproos schreef:

    wat schrijf je prachtige gedichtjes, ze raken mijn ziel..
    dank j e wel .
    xxx

Geef een reactie

