rode inkt

wat kan ik doen
ik hou van jou
en zeg het ook hier
hoe klein dit
geschreven
misschien spreekt
deze letters brengen
groots gevoel
want als ik jou
zo voor me zie
dan is niets meer
wat ik schrijf
uit fantasie
maar pure liefde
die rode inkt geeft
wat kan ik doen
als jij mij niet
leest..

9 reacties op “rode inkt

  1. sjoerd schreef:

    Dat is zielig als het niet gelezen wordt.

  2. antony petit schreef:

    prachtig woorden zeg echt mooi ,heerlijk blogje dat ik zeker nog kom bezoeken
    http://toerenmeticetrike.blogspot.be/

  3. terrebel schreef:

    Voor het uiten van ware liefde zijn zelfs woorden niet toereikend.

  4. די מריו schreef:

    Mooi die liefde. Daar blijf je toch mee bezig.

    Love As always
    Di Mario

  5. Leidse Glibber schreef:

    weer zo mooi geschreven en wie leest jou nu niet

  6. Henry schreef:

    Mooie woorden, groots beschreven maar subtiel gebracht. Rode inkt .. x

  7. rode inkt doet me aan vroeger denken, als er wat fout was, maar bij jou gedichtje zie ik een rood hartje verschijnen

  8. Merel schreef:

    Hopelijk leest hij het

  9. thatfullmoonguy schreef:

    Ehm, ja.. ik heb nog weer andere associaties met rode inkt. Maar het is waar, niet gelezen worden is fout… en dom van de nietlezer! En toch heb ik geleerd dat je zelf kunt denken dat je niet duidelijker kunt zijn, maar dat dit toch echt vaak mogelijk is, en nodig is. Bij sommige mensen moet je zeggen: dit is de boodschap, die is voor jou, en je moet hem nu lezen…

Geef een reactie

