kus naar de hemel

mijn hart zei
het is goed
je mag gaan
maar in mijn hoofd
zaten wij nog samen
op de bank
keken we films
rolden er tranen
deelden we alles
vooruit en achteruit
jij als mijn gids
op het kleine stukje aarde
al zei jij toen daar
loslaten
betekent meer
voel mijn hand
begrijp het later
gelukkig mam
voel ik jouw kracht
nog steeds
en heeft al het mooie
mij gemaakt
wie ik nu ben

 

Dit bericht is geplaatst in liefde.

8 reacties op “kus naar de hemel

  1. Ondanks de pijn die niet ver weg is toch mooi, evenwichtig en vol liefde en waardering geschreven, zo is het ook een klein maar waardig eerbetoon geworden.

  2. די מריו schreef:

    Zo fluister je een tekst naar boven en die komt aan. Mooi.
    Dikke kus.

    Love As Always
    Di Mario

  3. sjoerd schreef:

    Dat heb je heel mooi gedaan, deze ode…

  4. merel schreef:

    zo fluister mooi gezegd ….. het zal zeker tot daarboven bij je mama komen

  5. Leidse Glibber schreef:

    Ik denk dat hij boven aankomt en heel erg gewaardeerd wordt .

  6. liefde maakt je sterk…..het kan je bergen doen verzetten
    wat een mooi stukje naar de hemel heb je geschreven

  7. Henry Blankvoort schreef:

    Ze leest mee. Tranen, mooi ..

  8. thatfullmoonguy schreef:

    Ook zucht… we doen de lezers eigenlijk wel iets aan hè, als dichters…. Maar toch willen ze, willen we het. En wij lijden niet alleen, gelukkig 🙂
    Loslaten is de uitdaging…. maar inderdaad is dat maar een deel van de waarheid want zij hebben ook iets blijvends, iets rijks in ons gezaaid, wat zeg ik, véél! En we nemen het gewoon mee. Nu voel ik hun leven, hun persoonlijkheid in mij en draag die eigenlijk wel trots. Ik denk dat jij dat ook kunt Alexandra. Mooi!
    Dankjewel voor je reaktie bij mij! Ai, je hebt van die dagen hè. Sterkte!
    Liefs, Clemens.

Geef een reactie

