blow me away

als ik haar was
dan liet ik haar gaan
met de wind onder het blad
in het midden
van haar warme hart
naar de andere kant geblazen
richting de horizon
een nieuwe tijd tegemoet
waar fantasie kleuren schenkt
aan de verloren nacht
dus laat ik haar gaan
tot ze een dag ontmoet
die de herinnering
van haar blad
al eerder gedragen
heeft

10 reacties op “blow me away

  1. terrebel schreef:

    Dat herfstblaadje heeft een prachtig leven gehad!

  2. sjoerd schreef:

    Soms moet je afscheid nemen…

  3. די מריו schreef:

    Neem afscheid, want ze gaan toch.

    Love As always
    Di Mario

  4. Leidse Glibber schreef:

    Het herfstblaadje komt als compost weer terug en zorgt weer voor nieuwe blaadjes.

  5. mooi……(as always)
    je gedichten hebben iets voor me….

  6. merel schreef:

    mooie herfst woordjes

  7. Salty Letters schreef:

    De herfst heeft net zoveel verhalen als kleuren. En ergens worden ze opgetekend als een beeldend verhaal. Herinneringen die blijven….

  8. Henry Blankvoort schreef:

    Ik heb elk jaargetij andere gevoelens in mij. Dat ligt ook aan bepaalde dingen .. You know. Zoals je wel weet ben ik geen herfstmens, de kleuren vind ik prachtig en daar houdt het op .. al heb ik ook prachtige herinneringen aan enkele herfstdagen. Maar ik vind het zo ontzettend moeilijk. Dat loslaten .. ;)x

  9. thatfullmoonguy schreef:

    Turn, turn, turn…
    Je hebt dit meesteresselijk verwoord! Geschilderd, eigenlijk…

Geef een reactie

