warme deken

ik kruip in jouw stem
als een warme deken
onder de hemel
van jouw verlangen
op de woorden die je fluistert
ik laat mij wiegen daar
met mijn lippen
tegen jouw wangen
en draai mij nog een keer
voor even
in een diep verhaal

Dit bericht is geplaatst in liefde.

10 reacties op “warme deken

  1. merel schreef:

    zo mooi kan het warm dekentje van liefde zijn

  2. klaproos schreef:

    oh dat voelt zalig warm:-)
    ik kan het bijna voelen:-)

  3. די מריו schreef:

    Daar ben ik wel weer even aan toe. Wat extra warmte.

    Love As Always
    Di Mario

  4. sjoerd schreef:

    Dat klinkt als genieten…

  5. Henry Blankvoort schreef:

    Een warm schrijven in deze kouder wordende wereld. En ‘onder de hemel van jouw verlangen’ .. wat moet het daar aangenaam vertoeven zijn. Het leest als een droom waar ik mee kan leven. 🙂

  6. thatfullmoonguy schreef:

    Ah.. een stem kan je zo in beslag nemen, tot in het diepst van je ziel raken… en zeker die ene!
    En dit gedicht benadert dat gevoel 🙂 heel mooi!

    Dankjewel Alexandra!
    Liefs van hierzo 🙂

  7. Leidse Glibber schreef:

    je voelt de warmte uit je woorden.

  8. dat voelt goed, nu zou ik me ook nog eens willen omdraaien…

  9. Salty Letters schreef:

    Woorden om in om te wentelen….. een uur, een dag , een nacht en langer…

Geef een reactie

