maak me wakker

als je haar ziet
dansen tot
haar bewegingen
jouw ogen sturen
van ver naar hier
diep in de nacht
vanuit het podium
van de sterren
maak me wakker
als ze kleine woordjes
voor je zingt
die alleen jij kunt horen
en dichtbij wilt voelen
maak me wakker
alleen dan
als het verloren kind
haar thuis vindt

9 reacties op “maak me wakker

  1. sjoerd schreef:

    Dat is een hele goede reden om wakker te worden.

  2. Leidse Glibber schreef:

    Prachtig blijf me keer op keer verbazen over je mooie gedichten.

  3. די מריו schreef:

    Verloren kinderen, daar moet je altijd voor zijn.

    Love As Always
    Di Mario

  4. een hele goede rede om gewekt te worden….

  5. merel schreef:

    daarvoor wil ik ook wakker gemaakt worden

  6. Henry schreef:

    Soms wil ik niet wakker worden als ik denk aan alle trieste zaken op deze wereld. Verborgen kinderleed is pijnlijk en blijft altijd bij je .. Mooi beschreven Sandra!

  7. Salty Letters schreef:

    Dat is wat we allemaal willen vinden… een thuis. Een thuiskomen. De plek waar je je geborgen en veilig voelt.

  8. thatfullmoonguy schreef:

    Zucht… mooi, als er zo iemand is.
    En in ieder geval een mooi verdichte droom!
    Liefs van hierzo,
    Clemens. ☼

Geef een reactie

