that special light of heat

If you could see
that special light of heat
feeling the fire within
what even a ocean cannot fade
but may cool on your lips
as glowing words come to life
in the burning game of love
while they tempt to breath
underneath your skin
to keep the flame awake
and tries to give you eyes
so you can see
where you need to be

Dit bericht is geplaatst in liefde.

9 reacties op “that special light of heat

  1. sjoerd schreef:

    Wat liefde niet allemaal kan doen met een mens.

  2. די מריו schreef:

    Liefde is iets speciaals. Dat zouden mensen meer moeten beseffen.

    Love as Always
    Di Mario

  3. Henry Blankvoort schreef:

    Mooi Sandra! Keep the flame alive .. X

  4. Leidse Glibber schreef:

    Liefde is eigenlijk het mooiste wat er is op aarde.

  5. je bent er nog eens :o)
    de vlam van de liefde moet aangewakkerd blijven, dat heb ik hier goed begrepen

  6. Dot schreef:

    Ik verwarm me elke dag weer aan die vlam. Ik weet dat ik liefde kan geven, ik weet dat ik ‘haar’ liefde kan geven, alleen waarschijnlijk niet in dit leven .. Toch weet ik …

  7. merel schreef:

    liefde …. zo wondermooi

  8. thatfullmoonguy schreef:

    Wauw…

Geef een reactie

