jeans met vleugels

ik kan je gezicht
niet goed zien
maar alles schijnt
toch heel dichtbij
zo sta je daar
onder die boom
in het prachtig wit
glans en parels
aan zijden draad
jeans met vleugels
wijde pijpen en een foto
uit een andere tijd
mijn armen reiken
hart en ziel roepen
kom thuis mama
als het licht mij raakt
en ik langzaam
de nieuwe morgen
mag voelen

8 reacties op “jeans met vleugels

  1. sjoerd schreef:

    Dat is een tijd geleden dat ik jeans heb gehad met vleugels…

  2. terrebel schreef:

    Prachtig beeld!

  3. די מריו schreef:

    Eigenlijk best wel heftig met de zin waar mama thuis wordt gevraagd te komen. Zo ziet ineens het gedicht er anders uit.

    Love As always
    Di Mario

  4. wie had ze eens niet hé, maar dat is toch al heel lang geleden :o)
    weer een mooi gedicht heb je geschreven

  5. Harrij Smit schreef:

    heel mooi gedicht – een verlangen prachtig verwoord

  6. merel schreef:

    heel heftig verlangen …. ontzettend mooi

  7. thatfullmoonguy schreef:

    Natuurlijk is het heftig…
    Liefs, Alexandra!

Geef een reactie

