see what your heart wants to see

when the morning light
shines on me
I hear the night sing
his last tune
as if I move through the eyes
of a distant mystery
somewhere warm and pure
while I am still floating
between the moon and more
and my feelings
are translated into you
I wonder
if this could be the best to stay
see what your heart
wants to see
just wake up
with the sun in my arms
to meet our own
perfect day

10 reacties op “see what your heart wants to see

  1. thatfullmoonguy schreef:

    Sodeju…. Prachtig en hart- en geestverwarmend! Ja – die zon en maan, dat is een mooi stel 🙂 Ik vind de zin “while I am still floating
    between the moon and more” erg mooi. Onder andere.

    Dankje voor je reaktie! Ja, dit vond ik een perfekt onderwerp om eens gothic te gaan in proza. Iets ernstiger en ik het was een gedicht geworden 🙂 Maar het lucht zeker op, haha. Toch wel.
    Dank voor je wensen!
    Liefs en sluimeringen,
    Clemens.

  2. sjoerd schreef:

    Heerlijk wakker worden met de zon in je armen…

  3. די מר schreef:

    morning light shines on me, dat is nog eens een begin van een dag.

    Love As Awlays
    Di Mario

  4. Leidse Glibber schreef:

    Ook voor jou de beste wensen voor een mooi en dichterlijk 2015

  5. je bent er weer, en mee weer met een prachtig gedicht

  6. Merel schreef:

    Doet me terug denken aan vanochtend toen de zon zo hartverwarmend scheen

  7. Salty Letters schreef:

    Dit raakt me enorm…. op 4 januari moest ik mijn lieve Allard laten inslapen ( rotwoord ), en op 5 januari heb ik hem in de duinen begraven… En dan kom ik jouw woorden tegen..

    when the morning light
    shines on me
    I hear the night sing
    his last tune
    as if I move through the eyes
    of a distant mystery
    somewhere warm and pure
    while I am still floating
    between the moon and more
    and my feelings
    are translated into you

    …. weergeven het gevoel dat ik voelde. Zoveel gehouden van dat lieve dier. En nog.

    Dank voor je prachtige woorden.

  8. thatfullmoonguy schreef:

    Hi Alexandra! Dankjewel! Ja.. dat zou mooi zijn, ik hoop het maar heb twijfels of het helemaal sluierloos zal zijn…
    Ik hoop dat het goed gaat daar met jou!
    Liefs, Clemens. ☼

Geef een reactie

