op een avond laat

in die eindeloze leegte
of denderende drukte
waar geluid alleen soms
van de wereld lijkt te zijn
sta je daar nog steeds
ga je hand in hand
met de liefde die er was
en zo zie ik je dan
in mijn herinnering
mijn droom
oh man wat heb ik je graag
ik geloof gewoon nu
dat je wacht
dat je stil de liefde
voor ons beiden draagt
zoals toen
op een avond laat
waarop je zei
dat ik ooit van jou
zal zijn..

Dit bericht is geplaatst in liefde.

11 reacties op “op een avond laat

  1. די מריו schreef:

    Mooi gevoel moet dat toch geven toch.

    Love As Always
    Di Mario

  2. sjoerd schreef:

    Mooi verwoord, de praktijk is het belangrijkste, de ervaring die je opdoet met elkaar.

  3. die ooit……ik geloof er niet in, het is zo of niet

  4. Henry schreef:

    Jah ken dat gevoel maar al te goed. Wat een prachtige gedachten schets. Het/hij blijft altijd ergens hangen, komt op verschillende momenten boven om met je mee te gaan, in gedachten, een herinnering aan vervlogen tijden om je te laten weten dat het kan, dat het er eens was en ooit weer zal zijn …

  5. Merel schreef:

    Hopelijk komt die ooit er ooit …. Mooi

  6. thatfullmoonguy schreef:

    De tijdlozen, in je hart en je ziel genesteld… Al weet je ergens dat het nooit meer hetzelfde zal zijn. Zucht… je voert ons allemaal mee terug naar die plek, waar ze zitten!
    Knap werk dit!
    Ik was een beetje laat met reageren, iets teveel aan mijn hoofd maar ja. Op de duur komt het tot nu toe wel steeds goed.

    Dankjewel voor je bezoekje! Jaaa… Poppy en ik, dat kan niet stuk, we zijn een mooi team. Ondanks gebroken benen en nog veel meer 🙂
    Hee wat mooi dat je schildert! Denk je dat je schildert zoals je schrijft? En dat je misschien eens een combi kunt maken van woord en beeld waarbij ze elkaar aanvullen en versterken? Zou mooi zijn he…. Ik probeer dat zelf met de foto’s en geleende plaatjes, en soms weet je alles zo te boetseren dat het klopt, een vloeiend geheel is. Maar nog mooier zou zijn als je een geheel eigen stijl kunt creëren, ook in dat beeld.
    Maar goed, ik wil misschien wel wat veel haha. Laat je nergens toe dwingen hè, en het is sowieso al mooi dat je het dichten heel aardig onder de knie hebt. Twee disciplines op hetzelfde niveau, piew…

    Liefs en hopelijk wat ☼ voor je (eigenbelang hoor).
    Clemens.

  7. thatfullmoonguy schreef:

    Ik ben heel benieuwd! Lijkt me leuk! Is het wat geworden met die puntjes op de i? Zogauw je het zegt, zal ik m’n mailadres wel even plaatsen, of kun jij dat via WordPress vinden.

  8. Leidse Glibber schreef:

    Mooi geschreven weer en hopelijk komt het uit voor je

  9. Het komt op mij over (misschien ten onrechte) als een echo van een belevenis, als een sjabloon voor geluk, een silhouet zonder duidelijke invulling of contouren. Ik vind het zeker een mooi gedicht, maar wel in de zin dat het heel duidelijk een emotie overbrengt, een gevoel dat me bekruipt. Maar wel een soort “steen op de maag” gevoel na het lezen. Maar, nogmaals, ik kan de plank natuurlijk ook finaal misslaan met deze interpretatie.

  10. Dos Puntos schreef:

    Sweet memories .. Zo geef je alles wel betekenis. Dat vind ik zo mooi aan je schrijfsels.

Geef een reactie

