You and Me

I remember
that I saw you
and a voice spoke
who sounded like me
I remember your smile
and your name
lying on my lips
as if we had touched
before
I remember
how you looked at me
when I asked you
who are you
I remember
what I felt
when you said
I am your dream
but for now
I am just
you and me

9 reacties op “You and Me

  1. sjoerd schreef:

    Heel mooi meis…

  2. terrebel schreef:

    Soms ben je maar de helft van een ooit gelukkig koppel en soms ben je samen meer dan een droom.

  3. thatfullmoonguy schreef:

    Dat iemand er in een fractie van een seconde, zo patsboem zo volkomen kan zijn hè… het verandert jullie, en het verandert jou. Moet je daar alleen nog vorm aan geven… en om de één of andere reden lukt het soms toch niet. Dat kan een permanent gevoel van leegte achterlaten. Gelukkig… lukt het soms ook wèl.
    Afijn.. je neemt ons weer mee! Waarbij er vanalles bovenkomt.
    ’t Is mooi…

    Liefs!

  4. Leidse Glibber schreef:

    Toch moeten we een keer contact opnemen lijkt mij leuk als je het zelf leuk vind om eens op een dichtersdag in het centrum van Leiden rond te lopen.

  5. dit heb je weer heel mooi geschreven, en niet alleen vindt dat lees ik hier

  6. @ZON-nebloem: dankjewel 🙂

  7. Henry Blankvoort schreef:

    Prachtige ja .. Schrijfsels die iets met je doen zijn de mooiste! 😉

Geef een reactie

