come around

please
come closer
to lean for a while
maybe feel the vibe
surrounded by memories
as if we are forever in love
through the past and here
I just know
much more is yet to come
please
come closer
like a photograph
for later years
kept safe in you and me
knowing in my heart
what everything means
even though
I have seen it all
please
come closer
you will find
the angel in me
I can kiss the time
of your cheeks
as the future is in early speed
please
come around
I will hold you tight
you are my everlasting
shoulder

8 reacties op “come around

  1. sjoerd schreef:

    you will find the angel in me… Heerlijk, als het over een engel gaat, anders wordt het pijnlijk.

  2. Merel schreef:

    De tijd kussen hou mooi gezegd

  3. thatfullmoonguy schreef:

    Wauw… je doet precies wat je belooft. Je verbindt in dit gedicht het verleden en de toekomst, trekt ze naar een hartverwarmend vuurtje, nou zeg maar vuur, in het nu… I can kiss the time of your cheeks, prachtig! (wel een zin die me raakt he).
    Heel mooi.
    Als dit een songtekst zou zijn, zou het liedje dan heel stil en intiem zijn, of hartverscheurend gepassioneerd en misschien heftig? Vroeg ik me zomaar af 🙂
    Dankje voor je woorden bij mij! Ah ja… Luna verdient zeker een schijnwerper, een maantje, een zonnetje 🙂 Gek te bedenken hoe iemand je leven zo kan veranderen (en daarmee indirect het leven van anderen). Ze is zo iemand waardoor je altijd zo’n grijns op je gezicht hebt als je aan haar denkt.
    Het nummer heb ik ook altijd geweldig gevonden, inspirerend, eigenlijk onverwacht voor de groep op deze manier. Maar ja als je één groep hebt die zichzelf altijd opnieuw uitvindt… 🙂

    Liefs en een hartelijke maandag! ☼

  4. thatfullmoonguy schreef:

    Jaaaa dat vind ik nu ook! Dynamiek, in een liedje ! Dat vind ik een beetje moeilijk bij al die gevoelige singer-songwriters…. hoe gevoelig èn mooi ze ook vaak zingen. In dat liedje van de Golden Earring zat wel dynamiek hè!

  5. terrebel schreef:

    Prachtig! Doet mij denken aan één van mijn favorieten: come close and sleep now van Roger McGough.

  6. Henry Blankvoort schreef:

    Erg mooi San! Idd als je maar weet dat HET er is, dat je het mag koesteren, delen en het je mag laten verwarmen. Volgens mij is dat de ultieme liefde. Nou ja, almost .. 😉

  7. oh, en nu dacht ik echt dat ik hier al op gereageerd had, dus hier ben ik weer….

  8. HansDeZwans schreef:

    Mooi geschreven en het Engels geeft het meer dimensie.

Geef een reactie

