hero

you my hero
of inner Kingdom
lead my blood
from head to toe
you are everywhere
without asking
and I listen
I admire
through the silence
of my soul
you’re so easy to love
just feel the beat
you are my heart
in this world

8 reacties op “hero

  1. Mooi, gevoelig. Een gedicht over ware helden-liefde. Over mooie woorden, in nog mooiere zinnen en uiteindelijk dit gedicht dat alle woorden overbodig maakt! Hier hou ik van ..

  2. Merel schreef:

    Ook mooi maar ik denk dat je het ondertussen al weet ik lees je liever in het Nederlands …. Smaken mogen verschillen he

  3. Henry Blankvoort schreef:

    Vol overgave geschreven! Je neemt me mee ..

  4. sjoerd schreef:

    Ik voel ook wel wat voor wat Merel zegt, native is mooier.

  5. Leidse Glibber schreef:

    Mag ik mij aansluiten bij Merel en Sjoerd, niet dat deEngelse gedichten niet mooi zijn maar Nederlands is leuker.

  6. thatfullmoonguy schreef:

    Nou moe, ik vind het prachtig, ik lees er dezelfde Alexandra in. Ik kan ze verbazend goed volgen, dat scheelt wel, dat is niet altijd zo bij engels. En zolang ik het een beetje kan volgen is het goed hoor.
    Een geweldige liefde! You are my heart… piew. Nou ja ik hoop dat je er ook zelf één hebt 🙂
    Maar dat is wel zo.
    Ik vind het een hartverwarmend gedicht, zoals dat hier zo vaak te vinden is!

    Dankje ook voor je bezoekje. Ja wat een lief ding is het hè, het was het laatste wat ik zag en kon kopen in een winkel voordat ie sloot, zucht. Je zag meteen dat ze zat te luisteren, dus ik dacht, dat kan ze mooi bij mij doen in de Manor 🙂 Wat jij zegt klopt ook wel, het past allemaal zo mooi in elkaar hè? Mijn elfen en de dichter….
    Ik heb er eigenlijk alweer één gemaakt, maar die moet ik van mezelf wel even bewaren anders worden jullie er gek van, haha. Maar de fotosessie is ook al gedaan en verwerkt dussss….

    Liefs van hierzo!

    Clemens.

  7. thatfullmoonguy schreef:

    Hm, ikke????? Eg nie!

Geef een reactie

