engel

ik zag een engel in de lucht
ze keek me aan
ik keek terug
ik zag een engel in de lucht
ze leek op mij
ik leek op haar
ik zag een engel in de lucht
ze gaf mij een naam
ik zei mama..

 

8 reacties op “engel

  1. די מריו schreef:

    mooi…….

    Love As Always
    Di Mario

  2. sjoerd schreef:

    Heel mooi, met een onverwacht slot…

  3. Salty Letters schreef:

    Wie ons lief is, is altijd dichtbij… warme groet, Salty.

  4. Leidse Glibber schreef:

    Prachtig en inderdaad een onverwacht slot

  5. zo lief……
    met een verrassend einde

  6. thatfullmoonguy schreef:

    ((((Alexandra))))

Geef een reactie

