ik heb je lief

kom in het donker
over de weg
jij van links
ik van rechts
naar het midden
van ons pad
kijk me aan
koester de stilte
in mijn ogen
zie wat het raakt
ik draag je
bij mijn hart
en neem je mee
in de diepte
van de nacht
het zachte licht
van de maan
sluiert mijn warmte
over je lichaam
als een schaduw
van de dag
ik heb je lief
verdwaal in mijn hoofd
het mag

8 reacties op “ik heb je lief

  1. Dos Puntos schreef:

    Zou het niet mooier kunnen verwoorden! 🙂

  2. sjoerd schreef:

    Ik probeer er mij een voorstelling van te maken…

  3. Mooi… dat verdwalen zouden we vaker moeten doen.

    Love As always
    di Mario

  4. Merel schreef:

    Heel mooi … Ik ga het nog eens lezen

  5. Leidse Glibber schreef:

    Na dit gedicht ben ik echt de weg kwijt 🙂

  6. in de liefde is alles toegelaten, zelfs verdwalen in iemands anders hoofd

  7. Henry schreef:

    Het is precies zoals zonnebloem zo mooi zegt! Verdwalen in … Zo herkenbaar. Prachtig San! x

  8. thatfullmoonguy schreef:

    Een prachtig, krachtig lief gedicht! Maar ik hoop dat het niet alleen een verdwalen in de nacht is.

Geef een reactie

