small river

imagine small river
how you break up the stone
and burst into tears
if your stream of nature
is made under your bare skin
and golden sand is carried
to the distant shore
building new life at your feet
capture the green light
on the early sounds
where your little heart melts the ground
by chasing a smile from the sea
imagine small river
how you can play with the view
to an audience of mountains
with the sun in your lap
and all you have to do
is roll out your tears
to be an ocean of love..

9 reacties op “small river

  1. terrebel schreef:

    Vele druppels samen doven het vuur van de Wereldbrand…Mooi!

  2. sjoerd schreef:

    Wat een kabbelend stroompje allemaal moet doorstaan…

  3. Leidse Glibber schreef:

    Hij is weer geweldig echt weer van genoten

  4. די מריו schreef:

    Die laatste zin, daar hoop ik dan altijd maar op. Want dat is toch wel iets waar ik naar uitkijk.

    Love As alwyas
    Di Mario

  5. A Spy in the Mirror schreef:

    Elk woord dat je schrijft telt. “Audience of mountains, with the sun in your lap….” Dat spreekt enorm tot de verbeelding. Bedankt! 🙂
    -Orin.

  6. jjolieke schreef:

    Supermooi gedicht!

  7. Merel schreef:

    Mooi maar je woordjes in het Nederlands spreken me meer aan heb ik je nog al gezegd. Ieder zijn dingetje en voelen
    Wel knap van jou dat je zowel in het Nederlands als in het Engels je zo goed kunt uitdrukken

  8. thatfullmoonguy schreef:

    Dat doe je nu altijd! Wil ik enthousiast reageren op wat je bij mij schrijft, kom ik hier aan (ik mag weer rechtstreeks van mijn computer), en dan heb je hier zo’n mooi gedicht neergezet waarop ik óók wil reageren! Wat kan een mens toch druk zijn hè 🙂
    Het is prachtig. Dus. Een gedicht als een stroompje dat je te pakken krijgt en steeds krachtiger meesleept 🙂 Je engels is mooi, en inderdaad: elk woord telt. Al zijn de woorden samen nog steeds op meerdere manieren uitlegbaar – het is toch duidelijk. Voilà!

    Dankjewel voor je woorden bij mij! Ah, ja, die gevoelens… Ik denk dat je gelijk hebt, ik heb erg lang gedaan over het leren formuleren wat ik voel; en als je dat leert, wordt je ook weer beter in het besef wat je voelt. En dat is toch wel fijn en handig. Het is nog steeds soms lastig hoor…
    Gelukkig is het voor Bat genoeg 🙂

    Liefs en ☼ !

  9. Ik vindt het ook een heel mooi gedicht, maar net zoals merel zegt zie ik ook liever je woordjes in het nederlands

Geef een reactie

