eiland

ik maak geen eiland
van mijn hart
waar de kiezels
naar mijn silhouet
oplossen voor je
ze aanraakt
of grip verliezen
als je stappen zet
op de stemmen
in mijn hoofd
ik wacht wel tot
we naar de zelfde
bloedstroom
zwemmen
daar klopt het
hoor je me
zie je me
jij maakt het goed
ik vind je ogen toch wel
als jij mijn lichaam
zoekt

Dit bericht is geplaatst in liefde.

8 reacties op “eiland

  1. די מריו schreef:

    Het hart moet ook geen eiland zijn, maar toegankelijk.

    Love as Always
    di Mario

  2. sjoerd schreef:

    Je hart moet openstaan voor de verschillende stromen. Er moet een link zijn tussen je hart en je hersenen…

  3. Merel schreef:

    Mooie woordjes … Een eiland zijn is nooit goed

  4. Henry Blankvoort schreef:

    Ik vind de afsluitende 6 zinnetjes zo mooi .. 🙂 x

  5. gelukkig heb je geen hart van steen, want zoals je dit gedichtje schreef, merk ik dat zeker

  6. thatfullmoonguy schreef:

    Mooi! Een gedicht als de inhoud: een prachtige, al warme schets, open gepresenteerd, toegankelijk voor degene die het ziet – voelt. Waar precies de juiste snaar wordt geraakt 🙂
    Jij kunt er wat van!
    Ook wel mooi zomers, trouwens.
    Liefs en ☼

  7. Salty Letters schreef:

    No man is an island,
    Entire of itself,
    Every man is a piece of the continent,
    A part of the main………..

    J.D.

Geef een reactie

