hou vast

ik hou ze vast allemaal
hoe ze dichtbij
mijn gevoel en ik
konden zijn
het was net alsof we
verliefd waren
genoeg maar niet echt
in de tijd
want lege harten
verloren in een donkere
nacht
krijgen geen stem
in ons brein
die bungelen op de rand
van verstand
ik zou het willen
laten kloppen
weg uit de koude wereld
waar woorden vechten
om de warmte
van ons hart
hou vast
tot we elkaar weer vinden
vrienden..

13 reacties op “hou vast

  1. sjoerd schreef:

    Echte vrienden raak je nooit kwijt…

  2. terrebel schreef:

    Tijdloos.

  3. די מריו schreef:

    Echte vrienden… die zijn voor altijd.

    Love As Always
    Di Mario

  4. je bent er nog eens……:o)
    @->- voor jou

  5. thatfullmoonguy schreef:

    Heeey! Goed om weer van je te horen! En dankjewel 🙂 Oeh dit is prachtig!!! Je kunt het blijven lezen.. gewoon een uurtje, of een dagje… er zit zoveel in.
    Voor degenen die geen woorden nodig hebben om ons hart te beroeren hè. Die ooit een vlammetje hebben ontstoken dat blijft branden, dat dat arme hart warm houdt…
    Wel blijf ik het iets bizars vinden dat we als dichters woorden kiezen als ons medium, als onze weg; maar ja, Op de één of nadere manier lukt het ons daarmee een beetje. Dus wat moet je anders.
    Ow ja helaas loopt het dichten niet goed bij mij op dit moment; ik denk dat het wel weer komt hoor.

    Lastig is dat die drukte waar je over schrijft; ik hoop dat het je niet helemaal ontregelt maar je bent positief dus ik heb vertrouwen 🙂 Sukses en tot rustiger en dichterlijker tijden! ☼

  6. thatfullmoonguy schreef:

    O en dat met vrienden, dat heb ik ook. Die ene, die zo’n beetje ten onderging en toen niets meer gehoord, je blijft het je afvragen hoe het nu gaat; en die andere die na een grote stap uit beeld verdween; hoe, wat, waar… maar vooral: gaat het goed? Waarschijnlijk voor altijd verdwenen, maar…. ze hebben je gevormd en hopelijk heb jij iets in hen opgebouwd.
    Liefs uit het Noorden 🙂

  7. Merel schreef:

    Blij om je weer te lezen
    Echte vrienden die zijn er voor altijd

    Lieve groet

  8. Salty Letters schreef:

    Ik heb je nooit verloren, je was, je bleef , je bent.

  9. thatfullmoonguy schreef:

    Heyyy dank je! Ja piew die Silente, dat is nou zo’n ongrijpbaar type hè. Maar ’t is knap dat ze dit allemaal oproept 🙂 ☼

Geef een reactie

